čtvrtek 26. května 2016

BLACK DRESS AND LACE UP BALLERINAS

  Tak jsem sháněla nové šaty... Chtěla jsem nějaké barevné, s potiskem, prostě něco vyloženě letního. No, jak můžete vidět skončila jsem u černých. Jak jinak! :-) Ale mám z nich fakt radost. Úplně jsem se rozloučila se šaty s odhalenými rameny.
Tolik se mi líbí, ale k mé postavě a většímu poprsí se zkrátka nehodí, nechat vykukovat ramínka od podprsenky se mi nelíbí, takže když jsem objevila tuhle alternativu, doslova jsem se zamilovala! :-)) navíc díky jejich rovnému střihu se dají kombinovat a vrstvit téměř se vším. Já jsem je zkombinovala se šňůrkovými balerínami, které jsem dostala už na Vánoce. Nevěřila bych, že budou tak pohodlné...
Co říkáte vy na tento typ balerínek? Mějte se krásně a užívejte sluníčka! :-)




Zara/Dresses//
Mango/Balerinas/Ring//
Primark/Bag/Bracelet//
Aldo/Sunnies//
Claires/Necklace//

8 komentářů:

  1. Krásny outfit... presne tie balerínky z manga mám aj ja (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Wow!!! Tak tady ti to nejvíc sekne!!! ♥♥ Jsem maximálně nadšená z postu, protože se mi líbí úplně vše!!!! Ty šatičky jsou kouzelný a moc ti sednou a šperky jsou opět krásný!!! ;-) Prostě kočka :-* Jinak šněrovací balerýnky já osobně zbožňuju, protože se dají kombinovat s nejrůznějšími styly!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký outfit :) a hlavně jsem si zamilovala ty brýle

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem tvoje články a o fotkách už ani nehovorím! :)

    |SYDNEYSLEEK|

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu nádherný outfit. Mám stejný problém...vždy skončím u černé barvy :D Ale líbí se mi, jak si to rozzářila rty a kabelkou, opravdu pěkné :) Botky se mi líbí velmi!!! :)
    -EVA
    Rainbow Journeys

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný outfit (ty to ani jinak neumíš :) ). Akorát se mi moc nelíbí ty botky, ale každý máme trošku jiný vkus. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle boty vypadaj skvěle, taky je mám ráda - jsou takový originálnější než obyč balerínky. Koupila jsem si před dvěma týdny podobný:)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna :-) Viem si miesto balerín predstaviť aj pantolety. Pa

    svieža

    OdpovědětVymazat