neděle 17. července 2016

BLUE LACE DRESS

Krásnou neděli všem přeji :-) Mám tu pro Vás jeden vyletněný outfit, ale opět jsem ho sem nestihla postnout dřív, takže momentálně se tak úplně nehodí do těchto upršených dní... :-D Konečně jsem vyfotila tyhle krajkové nádherně modré šaty (v plánu to bylo už loňské léta ), ta barva je prostě jedna z mých nejoblíbenějších a šaty taky. Dokonce sem si v té samé barvě objednala plavky, tak jsem opravdu zvědavá jak budou vypadat v reálu a hlavně jak mi budou sedět. To je vždycky problém...Máte to taky tak? Jinak co se botiček týče, tak tyhle s třásněmi jsem ulovila v Humanicu ještě na Shopping feveru.... :-D

Za pár dní mě čeká výlet do Drážďan, kde si ještě hodlám dokoupit "pár" posledních nezbytností na dovču a pak už jen budu odpočítávat dny a tradá pryč - směr novým zážitkům... :-))
A co vy? Jaké jsou vaše oblíbené letní šaty?  Verča :-)






FF/Dress/
HUMANIC/Shoes//
MANGO/ Bag//
CLAIRES/Bracelet//
ALDO/Sunnies//

6 komentářů:

  1. Nádherné šaty... modrá ti pristane.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou opravdu nádherné! Modrou moc nemusím, ale tahle královsky modrá je bozi :) Ale nejvíc mě zaujala ta kabelka, to je přesně muj styl :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, your dress is beautiful, the color is amazing and your bag is gorgeous! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  4. Barvička ti mooooc sluší, jsi v ní úplně rozzářená a šatičky jsou opravdu krásné, moc se mi to líbí ♥♥ A kabelka s botami nemají chybu, hlavně ty boty :-D ;-) Jednoduše jsi tady kočka :-* A mé oblíbené letní šaty.... hmmm, to je těžké odpovědět, protože každé rok jsou to jiné :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc všem děkuju za krásné komentáře :-)

    OdpovědětVymazat