středa 24. srpna 2016

RIPPED JEANS AND ADIDAS ADILETTE

 Ahoj všichni, jakpak si užíváte sluníčka? Vy, kteří sledujete můj instagram jste si jistě všimli, že se zrovna povaluju po chorvatských plážích... :-)) Hned asi druhý den dovči nám pěkně sprchlo a tak sme se vydali na výlet do sousedního přístavního městečka, kde jsem rovnou cvakla i outfit. :-)
Ve slevách v New Yorkeru jsem si těsně před odjezdem kupovala tyhle roztrhané džíny. Ve světlém odstínu je ještě nemám a ty obrovské díry na kolenou tam taky nebyli, ale znáte to.... Když se někdo ohne a v tu ránu mu rupnou kalhoty na zadku, tak mně se to stalo na kolenou... :-D Ale musím říct, že takto se mi líbí víc.
Co se týče Adidas pantoflí, nosím je kdy jen můžu... prakticky celé léto jsem je nesundala. Jsou tak pohodlné a hodí se téměř ke všemu, fakt můžu jen doporučit. Joo a abych nezapomněla tuhle nádhernou kabelku jsem dostala od manžela jako dárek k našemu čtvrtému výročí svatby. Vybral jí úpně sám, zcela bez mé pomoci. Fakt! :-) Já jsem z ní nadšená a musím říct, že je super mít chlapa, co má vkus. :-)
Co vy vlastně říkáte těmhle pantoflím? Líbí/nosíte je? A nebo je to pro vás spíš obyčejná sportovní bota...? Zatím se mějte krásně.... Verča :-)





Zara/Cardigan//
Etam/Top//
New Yorker/Jeans//
Ralph Lauren/ Bag//
Adidas/Shoes//
Claires/Rings/Sunnies/Necklace//
Casio/Watch//
Pandora/Bracelet//






5 komentářů:

  1. Tak to je paráda. Krásný a vkusný. Moc ti to sluší, prostě jsi nádherná... jen tak dál. T.

    OdpovědětVymazat
  2. Opäť krásny outfit. Kabelka super, manžel to zvládol na jednotku s hviezdičkou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle outfit je fakt PECKA!!!! ♥♥ Cardigan, top, šperky, pantofle a ta kabelka wow ★★ A džíny made Verča se mi taky moooc líbí ;-) Ti Chorvati tam z tebe musejí být prostě paf, tak ať si tě Honza radši dobře hlídá!!! :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty džíny jsou super, ten styl se mi moc líbí :) jinak krásné nehty :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Celý outfit vypadá moc pěkně, sluší ti to! :-) Zaujaly mě hodinky, ty vypadají také super!

    OdpovědětVymazat