úterý 17. dubna 2018

KONEČNĚ ZPÁTKY


 Všechny vás moc zdravím po neskutečně dlouhé době! :-) Už jsem ani nevěřila, že jsem ještě někdy těch pár řádků napíšu... Takže tenhle outfitový post je věnovaný takovému malému vysvětlení. Poslední rok byl pro mě v mnoha ohledech zlomový-náročný. A to ať už v tom osobním tak hlavně v tom pracovním ohledu. Nelekejte se, naštěstí to jsou pozitivní věci, ale zabraly spoustu času.

Nejvíce jsem se potřebovala vypořádat s novou prací kde se mi téměř od začátku vše dařilo a další kariérní růst na sebe nenechal dlouho čekat. S tím ale souviselo víc práce,chaosu a méně času na cokoliv a kohokoliv jiného.  Teď už jsem si zvykla na ten veškerý frmol okolo, naučila jsem se lépe  (MNOHEM LÉPE) a hlavně efektivně  využívat svůj volný čas. Když už jsem měla chvilku trávila jsem jí s Honzou a rodinou nebo totálně vyšťavená v posteli :-D Někteří to určitě znáte. Zavalená prací , ale jakékoliv moje zájmy byly ty tam... chybělo mi něco mého. Chyběl mi můj virtuální svět do které jsem dříve tak ráda utíkala. Můj blog. Vy! Ale věděla jsem, že ten čas prostě nemám a odnesli by to zas mí čtenáři.
A tak jsem podvedla svůj blog. :-)) S kamarádkou Verunkou jsme založily nový, myslely jsme si že ve dvou to půjde snadněji, ale nakonec sme neměly čas ani jedna. Ale v tu dobu se ve mně něco zlomilo. Vše do sebe tak nějak začalo zapadat, vše se ustálilo a já se tak mohla vrátit sama k sobě. K tomu co ráda dělám a nebo jsem vždy chtěla dělat (udělejte to taky). Chyběla už jen jedna věc... Papír... myšlenky... blog... Nééé, teď už nechybí nic. Jsem zpátky....:-)))
Mějte krásný den a příští článek bude povídání o Budapešti...
Verča
    Triko/kalhoty/křivák//TALLY WEIJL//boty//TOMMY HILFIGER//bag//MANGO//

2 komentáře:

  1. Jupí! Konečně jsem se dočkala! :) pěkný článek a hlavně pěkný outfit Veru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takže nejprve tě vítám Veru moooc zpátky, chyběla jsi tu 😘 Moc jsem se těšila na tvůj článek a stálo to za to ☺️ Krásně napsaný a vhodný k zamyšlení 🙂 A outfit je opět úžasně sladěný a ty kalhoty jsou fakt boží 🤩 Čekání se zkrátka vyplatilo 😍 A už se moc těším na tvůj další článek o Budapešti 😍

    OdpovědětVymazat