úterý 18. května 2021

ZAMĚŘENO NA PLEŤ -EUCERIN KYS. HYALURONOVÁ/ VITAMIN C


 

Krásný den,

dnes tu pro Vás mám kosmetický článek. Zaměříme se v něm na péči o pleť se značkou EUCERIN a to hlavně na výrobky s kyselinou hyaluronovou a dnes tak všude propagovaný vitamín C. Jak tedy dodat pleti tu správnou péči aby byla šťavnatá a rozzářená?

O svou pleť se starám opravdu svědomitě a to hlavně od třicátého roku. Čas od času jsem používala krémy, které obsahovaly kyselinu hyaluronovou, ale sérum jako takové jsem ještě pár let odkládala. Nicméně čas nezastavíš a s drobných roztomilých vrásek stávají se neroztomilé rýhy a o elasticitě pleti raději ani nemluvím. A tak jsem do své skin rutiny zařadila sérum s kys. hyaluronovou. Možná si nejdřív pojďme přiblížit co to vlastně kyselina hyaluronová je.

KYSELINA HYALURONOVÁ se v našem těle vytváří už od útlého mládí sama a samozřejmě čím jsme starší tím méně ji máme. Její hlavní činností je zadržování vody- takže hydratace. Tudíž čím více ji ztrácíme tím více máme pleť vysušenou, ta je pak mdlá bez života a vznikají nám vrásky, ztrácí se pružnost a proto je dobré ji "doplňovat" právě různými séry. Kyselina hyaluronová je velmi hydratační a pleť krásně vyživí. Já osobně už bez séra nedám ani ránu. Spíš si vyčítám, že jsem nezačala o hezkých pár let dříve. Doporučuji začít nejpozději okolo 25 roku klidně i dřív. Ty výsledky jsou totiž opravdu znát.


 Začít můžete třeba sérem  HYALURON - FILLER HYDRATAČNÍ BOOSTER, který je vhodný pro všechny typy pleti a zaměřuje se právě na první vrásky a hydrataci. Má opravdu jemnou velmi příjemnou vůni, kterou si oblíbíte a je skvělý jako ZÁKLAD POD MAKE-UP. Pokud po nanesení make-upu máte na pleti šupinky je to známka právě toho, že pleť není dostatečně hydratovaná. Naneste tedy na pleť sérum, pak klasický pleťový krém a hned by měl být výsledný efekt znát a bezchybný make-up je na světě. :-)



VITAMIN C

V kosmetickém světě se snad v poslední době o ničem nemluví víc než právě o vitaminu C a není divu. Vitamin C je vlastně SOUČÁSTÍ KOLAGENU, který má ten blahodárný vliv na naši pleť. Podporuje také elasticitu, pružnost pleti. Pleť rozjasňuje a sjednocuje , má antioxidační účinky, neucpává póry a je protizánětlivý, takže pro problematickou pleť je to ideální parťák. Začínejte s jeho užíváním opatrně a to hlavně pokud máte citlivější pleť. Já jsem začala VITAMIN C BOOSTER aplikovat každý večer, což na mojí momentálně VELMI citlivou pleť bylo moc hrr a objevily se mi na tváři drobné pupínky. Začala jsem tedy céčko užívat obden a pleť si krásně navykla a vše se srovnalo. Pleti dodá opravdu to NĚCO NAVÍC. 



Toto sice s péčí o pleť nesouvisí, ale měla jsem možnost vyzkoušet i KULIČKOVÝ ANTIPERSPIRANT EUCERIN proti nadměrnému pocení. Tady jsem byla hodně zvědavá a hodně natěšená. Hned na první přičichnutí jsem si zamilovala vůni, která se s těmi stále se opakujícími vůněmi z drogérek nedá srovnat. Jemně a přitom tak svěže a žensky parfémovaný deodorant. Já osobně jsem s tímto výrobkem spokojena. Nedělá mi skvrny na oblečení a je velmi šetrný k pokožce a co se pocení týče tak tady si také nemohu stěžovat. Rozhodně stojí za vyzkoušení.

Jak už jsem psala výše po pravidelném užívání jak kyseliny hyaluronové tak vitaminu C jsou výsledky opravdu znát. U sebe to nejvíce pozoruji na pružnosti a hlavně pevnosti pleti. Tam je to velmi znát. 

A co vy? Užíváte séra na pleť? JAKÉ MÁTE ZKUŠENOSTI?

Mějte krásný den ,

Verča :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat