čtvrtek 15. července 2021

KDE SEHNAT KVALITNÍ OBLEČENÍ NA SPANÍ A TIPY NA DOBRÝ SPÁNEK

Znáte tu situaci kdy potřebujete ráno brzy vstát, ale ještě ve dvě v noci bezmocně koukáte do stropu a hlavou vám lítá jedna myšlenka za druhou? Místo spánku mozek pracuje na plné obrátky a vy se jen převalujete ze strany na stranu, pyžamo vás tlačí, košilka shrnutá až někde pod bradou a vaše drahá polovička si bez starosti chrupe. Rozhodla jsem se, že vám sepíšu moje osvědčené tipy na dobrý spánek a také vám poradím, kde seženete krásné, kvalitní a pohodlné věci na spaní a to od českých značek. Já sama jsem dříve měla velké problémy se spánkem, které jsem řešila i s lékařem. Nedostatek spánku se totiž odráží na naší pleti, produktivitě i náladě. A věřte, že prášky na spaní nic nevyřeší. 

Začněte relaxační uklidňující vanou, nejlépe hodinu až dvě před spaním. Do vany přihoďte třeba levandulovou nebo heřmánkovou sůl do koupele, skvělé dělá třeba Manufaktura nebo si vyrobte svoji vlastní. Levandule je teď všude dost. Pokud nemáte rádi sůl zkuste koupelové bomby, já je naprosto miluju. Ty od Lush podle mě nemají konkurenci. A teď už jen relaxujte.

Po koupeli si ráda vypiju dobrý bylinkový čaj na spaní. Mám ráda ty sypané a dneska je seženete v každém nákupním centru. Když se stane, že mi dojde namíchám si vlastní. Dávám trochu sušené máty, heřmánku, levandule a meduňky (jojo, jako správná bába kořenářka toto všechno doma mám :-) ).

Jeden z mých nejdůležitějších tipů na nerušený spánek je určitě kvalitní oblečení/pyžamo. Nemám ráda nekvalitní materiály, které se vám například po prvním praní srazí a vy si najednou připadáte jak ve skinny džínách. Okolo břicha máte "vytetovanou" gumu od pyžama, které přitom mělo být tááák pohodlné. Na stránkách Trenýrkárna.cz najdete i spoustu krásných pyžamek a košilek a to od českých značek. Kdo mně sledujete na instagramu, tak určitě víte, že já české značky podporuji často a velmi ráda.

Já osobně spím nejraději ve volnějších věcech. Třeba klasické trenky a konkrétně ty od značky Styx  jsem poprvé dostala už skoro asi před patnácti lety. Navíc mají spousty bláznivých vzorů a samozřejmě naopak i jednoduché a jednobarevné styly. Nepřeberné množství od různých značek najdete v kategorii dámské trenky.


Takže pár spacích tipů už máme za sebou. Teď už se jen zavrtat do peřin a vypnout telefon. To co mi nejvíce pomáhá na nespavost je zaručeně knížka. Tuhle radu jsem dostala právě od jedné paní doktorky. Krásně si tím unavíte oči a kolikrát nestačíte ani knihu zaklapnout jak nečekaně rychle usnete. Jen doporučuju nečíst něco příliš napínavého (abyste nečetli do rána) :-). Spíš nějakou oddychovku. A teď už jen nasaďte masku na oči ať si vytvoříte opravdu tmu a dobrou noc :-)

A co vy? Kde nejraději nakupujete věci na spaní a jaké jsou vaše tipy na usínání?

Mějte se krásně

V.


2 komentáře:

  1. Od Elky som kraťasy na spanie mala, no bohužiaľ mi veľkosťou vôbec nesadli (aj napriek tomu, že som sa držala tabuľky), takže som ich na sebe mala asi tak raz, každopádne majú nádherné vzory a je si veru z čoho vyberať :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  2. Na dobrý spánek je nejlepší horká vana, právě s příchodem podzimu nastává její čas, celou noc pak otevřené okno a schovat se pod teplou peřinu. Na spaní mám nejraději kraťasy, tričko, tílko, žádné košilky a hlavně nějaké bláznivé vzory, ty si doslova užívám a poctivě vybírám. Nemám žádnou vyhraněnou značku, ale nejraději mám přírodní materiály s obsahem bavlny, příjemné na tělo :-)

    OdpovědětVymazat