čtvrtek 14. října 2021

VYROBTE SI TY NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY

Jako malá jsem sbírala pohledy, v pubertě plechovky, na střední půllitry ( neptejte se proč... :-) ) a teď v dospělosti si opravdu ve velkém ujíždím na hrnečcích. Co na tom, že už to není kam dávat. I když s přibývajícím podzimem je to ještě horší a horší. Začíná sezóna teplých čajů a to přímo vybízí k nákupu nových hrnečků. A jaké, že jsem tedy vybrala?

Už delší dobu jsem sháněla nějaké hezké stylové hrnečky na které bych si mohla nechat vytisknout vlastní fotku. Jenže všude měli jen takovou tu klasiku. Pak jsem ale narazila na e-shop TISKAŘÍK a objevila tam tisk na plecháčky. Přesně něco takového jsem si představovala. Vybrala jsem fotku kde jsme všichni tři a velká část krajiny, protože ten výsledek pak vypadá krásně. Mají tam ale i různé orámování , šablony do kterých si můžete vaši fotku vložit. Pokud zrovna plecháčky pro vás nejsou to pravé najdete tam spoustu dalších druhů hrnků. Já jsem si třeba všimla, že si TAM můžete zvolit typ písma, velikost a napsat si co jen chcete. U toho jsem se docela zasekla, protože nápadů jsem měla plnou hlavu ( mamalife, dobré ránko, ahoj podzime, šťastné a veselé, jméno, moje chvilka...). Nakonec jsem si tam napsala pauzička, aby jako bylo doma jasno - teď mě nerušte, postarejte se o sebe sami. :-)



Zatím jsem si objednala jen tyto dva hrnečky, ale určitě ještě do budoucna přibudou. Velmi mě totiž překvapily kvalitou tisku a třeba jako vánoční dárek je to úplně ideální. Mimochodem na ty vánoce tam toho seženete spoustu. Vyrábějí různé fotoknihy, kalendáře, fotoobrazy ale i svatební oznámení. A hlavně je to česká firma a ty je třeba podporovat! :-)
Tak se určitě mrkněte a dejte vědět jestli jste něco vybrali. užívejte podzimní dny, jak jinak než s hrnkem dobrého čaje :-)



 

4 komentáře:

  1. To je zlaté. Ja si pamätám že v takýchto plecháčikoch nám babka dávala prevarené mlieko :) Už dlho som nevidela plecháčiky tak v obchode. Taký pekný plecháčik by bol skvelý darček pod stromček.

    Môj blog a nový článok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaano je to takové retro 😂 Ale strašně se mi líbí a jsou akorát na kapučíno 😀

      Vymazat
  2. Ano, plecháčky, to je něco. Už jsem je párkrát zahlédla, že se opět vracejí. A s fotkou úplně super, děkuji za inspiraci, mám další dárek pod stromeček vyřešený :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že jsem Vám vlastně poradila s výběrem. Dárek je to fakt krásný,nebo i pro sebe, pro radost 🙂

      Vymazat