pondělí 8. února 2021

V HLAVNÍ ROLI TEPLÁKOVKA



Krásný den,
dnes pro Vás mám inspiraci na teplákovky ( kdo by to byl řekl... ). Aktuální koronavirová situace, kdy převážnou většinu času trávíme doma napomohla teplákovkám na výsluní. I ty největší módní domy je zahrnuly do svých kolekcí a o novém a zřejmě dlouhodobém trendu už nikdo nepochybuje. Nosit je můžete třeba ke kabátům, dlouhým peřovkám nebo třeba k zimní pilotce. Obujte k tomu tenisky nebo  bikerboots a nešlápnete vedle. 
Prohledala jsem všechny možné eshopy , vybrala jsem různé druhy, barvy, styly a pokud ještě teplákovku nemáte nebo hledáte, tak vám snad trochu pomůžou moje tipy. 


 
Tady třeba pár barevných kousků.
zdroj:(zleva) Reserved,Zara, HM

zdroj:Reserved, Answear
Zvonáče se vrací to víme, ale na teplákách bych je nečekala. Musím říct, že mě to neskutečně baví. Třeba ta starorůžová teplákovka se mi líbí fakt moc.
zdroj: Reserved, Erikafashion
Já mám radši teplákovky s kapucí, ale ty bez jsou taky fajn.
zdroj: Erikafashion, Pull Bear, Zalando
Nebo tyto s cropped mikinou a třeba i krátkými rukávy vypadají suprově.
zdroj: Zara, Zara, Answear



A tyhle mi přijdou velmi ženské  a s hezkými detaily.
zdroj: ErikaFashion, About you, Erikafashion

Tak to bylo pár mých tipů z toho kde teď aktuálně můžete koupit hezké teplákovky. Tak pokud ještě žádnou nemáte možná Vás tento článek nakopne a konečně si nějakou pořídíte. :-)
Mějte se co nejlépe to jen jde,
V. 



1 komentář:

  1. Veľmi krásna inšpirácia. Moc sa mi páči ako móda ide doslova s dobou. Ja doma ešte teplákovú súpravu nemám, ale hľadám niečo práve napríklad v tej krásnej levanduľovej farbe, ktorá bude na jar úplne skvelá.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat