pátek 23. dubna 2021

Základy šatníku: bílá košile

 

 Bílá košile. Naprostý základ šatníku. Možná si teď říkáte, že bílou košili má snad každý, ale ne nemá. Navíc znám spoustu žen, které vlastně pořádně neví jak ji nosit a připadají si v ní usedle. Mám pro vás  tedy spoustu inspirace jak tento kousek zařadit do vašeho šatníku tak, že ho nebudete chtít sundat. Ona se totiž hodí opravdu ke všemu a sluší každé postavě.

Pamatujte si, že Váš celkový outfit by měl být vždy vyvážený tzn. když máte široký, hodně volný oversize vršek, myslete na to, že spodek by měl být úzký. Takže pokud se rozhodnete, že si naopak vezmete klasickou obepnutou košili, kterou si zastrčíte do kalhot zkuste k tomu obléci širší, volnější nohavice nebo třeba culloties.
Košile už dávno není pouze elegantní prvek a tak se nebojte outfit odlehčit teniskami. Nebo přes dlouhou košili dát letos tak trendy vestu a nebo košili jen převázat páskem a udělat si z ní šaty. Velice dobře také vypadá když si nezapnete dva až tři spodní knoflíčky a uděláte si dole na košili uzel...Prostě si vyhrajte, možností je spousta.


Já osobně jí strašně ráda nosím v létě přes plavky nebo ke kraťasům. Z obyčejných džínových šortek se rázem může stát trendy chic outfit.

Nezapomínejte na doplňky! Když necháte výstřih více rozevřený nebojte se navrstvit několik řetízků přes sebe a taky - VYHRŇTE SI RUKÁVY. Budete se divit jak to změní celý váš outfit. A to jakýkoliv.







Teď už jenom zbývá vybrat si tu pravou košili, což občas nebývá moc lehké. Měli byste více dbát na kvalitu materiálu a zvolit střih, který vám bude opravdu sedět. Pokud upřednostňujete oversize věci zkuste třeba nahlédnout do partnerova šatníku. Myslím, že tam najdete víc než jeden poklad...
A jak nosíte košile rády vy? Pochlubte se mi. :-)
A teď už vám jen popřeji hodně zdaru při hledání té pravé IT košile :-)) 
Mějte se krásně,
V.

4 komentáře:

  1. Skvelý článok a vybrala si super inšpiračné fotky. Ja osobne doma ešte stále bielu košeľu nemám, ale už asi rok hľadám ten môj dokonalý kúsok. Pozerala som veľa v sekáčoch, lebo sa mi páčia skôr také tie väčšie, oversized looky. Pozerala som pánske, ale väčšina z nich má tvrdý golier, čo mi neprišlo úplne ležérne. Čiže stále hľadám niečo, čo by som vedela nosiť ako šaty alebo len ako píšeš cez leto k šortkám.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc 🙂 Ono to opravdu trvá dlouho než se najde ta pravá. Aby fakt seděla,nebylo přes ní vidět... Úplně tu dokonalou taky ještě hledám 😅

      Vymazat
  2. Mne sa biela košeľa veľmi páči. Mám jednu takú slušnejšiu business a momentálna si hľadám nejakú takú neformálnu, voľnú, ležérnu :)
    Nicol z World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zas samé ležérní a chybí nějaká ta slušnější 😂

      Vymazat