neděle 28. června 2015

GRAY RAINY TRIP

Počasí si s námi dělá co chce, ale snad byl tento víkend na dlouhou dobu jeden z těch posledních ošklivých a začne konečně to pravé léto. Já jsem samozřejmě vyjela na výlet v sobotu, když bylo úplně nejhůř a pršelo. U mě naprosto normální... 
Naštěstí jsem s tím počítala a nepromokla. Vzala jsem si koženou bundu, která je do takového počasí jako stvořená. Jinak jsem, ale celkem ladila s tímto šedivým dnem. Chvílemi dokonce nepršelo, takže jsem pro vás stihla nafotit tento zámecký post. :-) Snad se vám bude líbit. Mějte se krásně a užívejte si léta. 






Jacket/Orsay
T-shirt/Primark
Pants/Reserved
Shirts/Oakley
Bag/ F&F
Espadrilles/ F&F

1 komentář:

  1. To je dobře, že nepršelo pořád, protože by byla škoda přijít o tento super outfit v tak pěkném prostředí!!! :-) Like it!!! :-D

    OdpovědětVymazat