čtvrtek 30. července 2015

DRY SHAMPOO

Jsem tu s novým beauty postem, který tentokrát bude o suchých šampónech. Suché šampóny používám celkem často, takže se tomuto tématu hodlám věnovat dlouhodobě. Myslím si, že zrovna tuto vychytávku občas potřebuje každá z nás. :-) Pro první zkoušení a porovnávání jsem si zatím vybrala tyto dva výrobky a postupně budu přidávat a testovat i ty ostatní. 
Prvním testovaným je tento český suchý šampón Amica od Alpy. Má pudrové složení a celkem příjemnou vůni, která připomíná dětský zásyp. :-) Výrobce píše, že pudr stačí nasypat do vlasů, poté vlasy důkladně vytřít ručníkem a vykartáčovat. Já osobně to dělám tak, že si pudr nasypu do dlaní a pak ho pořádně vmasíruji do vlasů a nakonec rozčešu. Stávalo se mi, že jakmile jsem to sypala hned do vlasů, tak ten pudr lítal všude okolo. Takže najednou byl na mém oblečení nebo jsem ho měla různě po obličeji, což není úplně nejlepší když už máte hotový make - up. 
Já mám sice udělaný blonďatý melír, ale u hlavy mám nechané tmavé vlasy a tenhle pudr mi na nich nezanechává žádný světlý nádech a hezky se do vlasů vsákne. Proto bych ho doporučila i na tmavé vlasy. Na černé to nevím... Když to shrnu, lepší suchý šampón jsem zatím nenašla. Vracím se k němu už několik let. Vadí mi pouze to, že je pudrový a doufám, že najdu nějaký s podobným efektem, ale ve spreji! Joo a stojí pouze 35,- ale seženete ho i levněji.
Druhým testovaným je suchý šampón TONI GUY. Musím přiznat, že na něj jsem se strašně moc těšila. Tak nějak jsem věřila, že by to mohl být ten pravý... :-D No, ale není!
Co teda musím říct je, že nádherně voní. Neskutečně! Po použití jsem si vlasy očuchávala naprosto celý den. :-)
Výrobce uvádí nastříkat sprej do vlasů ze vzdálenosti 30 cm, pak 2 minuty počkat a důkladně vykartáčovat. To jsem tedy všechno udělala. U výrobku už jsem měla problém s tím, že mi ve vlasech zanechával trochu světlejší fleky. Dále vlasy nedokázal úplně odmastit, ale co mi vadilo snad nejvíc bylo to, že jsem po něm měla vlasy takové ulepené, dalo by se říct, že i tak divně ztěžklé. Nevím přesně jak to popsat. Bohužel ani není zrovna nejlevnější. V konečném výsledku neměl vůbec takový účinek jako suchý šampón od Amici, po kterém vlasy vypadají jako právě umyté. Ale ta vůně... :-)
No a jaký je Váš oblíbený suchý šampón? Dáte mi nějaké tipy, které bych mohla vyzkoušet? Budu jedině ráda a jak jsem již psala na začátku, tak s testováním suchých šampónů ještě nekončím... Krásný den V. :-)

13 komentářů:

  1. Já mám poměrně ráda suché šampony od Batiste (připadají mi funkcí víceméně stejné všechny, jen XXL Volume o něco víc vlasy vysušuje). Sice dělají trochu bílý povlak, ale ten jde bez problémů vytřít ručníkem/vyčesat.
    Jinak jsem zkoušela také Tony&Guy a úplně souhlasím s tvými postřehy, vlasy zvláštně ulepené a ztěžklé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, ten od Batiste vyzkouším. Koukala jsem na ně a vypadají dobře :-)

      Vymazat
  2. Mám dobré zkušenosti se suchým šamponem Timotei ve spreji, který je určený pro normální až mastné vlasy. Stačí jen protřepat a nastříkat ke kořínkům a efekt umytých vlasů je hotov. Na suchý pudrový šampon Amica také nedám dopustit, stojí opravdu málo a oproti suchým šamponům ve spreji udělá stejnou službu. Vzhledem k tomu, že mám velmi slabé vlasy, tak je nemusím umývat každý den. V dnešní hektické době je suchý šampon příjemným pomocníkem pokud zrovna nemáte času nazbyt a chcete, aby vaše vlasy byly vždy dokonalé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :-) Na Timotei už koukám delší dobu, takže mě těší, že má kladný ohlas :-)

      Vymazat
  3. Mě suché šampony nikdy moc nevyhovovaly, ale to asi záleží na tom, jakou máš značku.

    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  4. Ten práškový suchý šampón mám i ja. Ja som ho kúpila nejak za 1€ a na tú cenu bol fakt super

    Budem veľmi rada, ak sa zapojíš do mojej 1. GIVEAWAY :) alebo nahliadneš môj blog :-* Moja srdcovka - blog by Katy

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem zatím zkusila jen suchý šampon od Syossu, ale nebyla jsem s ním vůbec spokojená. Mám hodně jemné vlasy a když jsem ho použila, přišly mi ještě jemnější a tak jsem si je stejně musela stáhnout do gumičky. A po tom jsem na suché šampony zanevřela, aniž bych vyzkoušela jiný. :D Těším se na další tvé recenze, nějaký vyberu a dám jim ještě šanci. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-) A přitom jsem si říkala, že ten Syoss by mohl být taky dobrý... Já ten správnej vypátrám :-)

      Vymazat
  6. I love Tony and Guy products, used to use them a few years back !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, to já mám ráda od Syossu, ten je fakt super, ale je pravda, že já si nastříkám šampon do vlasů a potom si ještě profouknu fénem, protřu ručníkem a vykartáčuji. A to mám tmavé vlasy a super. Dle mého je nejlepší ale tento: https://www.glamot.cz/p/17988/suchy-sampon-davines-more-inside-hair-refresher?gclid=CNmlkt2tyccCFSsCwwodXtkElg ovšem je celkem drahý a moc se neprodávám, mívám ho za levnější peníze od kamarádky kadeřnice, ale to je jednou za čas, když si chci udělat radost ;o)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju moc za další tip :-) Koukala jsem na něj a vypadá dobře, cena vyšší no, ale kdyby měl fungovat tak proč ne :-) Já ted testuju Timotei a prozatím je fakt super! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Klorane suchý šampon je dobrý ;) dělají na tmavé vlasy i na světlé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, o něm jsem toho taky slyšela hodně... Akorát už je trochu dražší, ale chci ho zkusit určitě! :-)

      Vymazat