úterý 21. července 2015

Egyptian Magic

Dnes Vám přináším svou první beauty recenzi. Vybrala jsem si pro ni jeden z mých oblíbený krémů Egyptian Magic. Mám ho a používám ho, už asi 3 měsíce. Věděla jsem o něm sice dlouho před tím, ale cena tohoto krému není zrovna malá atak jsem si nechala zajít chuť. Po nějaké době jsem dostala na vyzkoušení vzorek ( rádi Vám ho na prodejnách poskytnou), který u mě obstál na výbornou. Takže jsem si řekla, když ho může používat Madona, Kate Hudson, Karolína Kurková, Eva Mendes, Gisele Bundchen a nespočet dalších celebrit, tak proč ne já?! :-)
Krém se skládá výhradně z přírodních ingrediencí. Mateří kašička, med, olivový olej, včelí vosk, včelí propolis, včelí pyl. Obsahuje několik důležitých vitamínů pro naši pleť a to A,C,D,E,K. Má antioxidační a revitalizační účinky. Světoví vizážisté ho doporučují i jako podkladový krém pod make up.
 Co se týče aplikace Egypťana pod make up, tak podle mých zkušeností záleží především na typu vaší pleti. Tento krém je velmi mastný. Konzistence je hodně tuhá a hutná, při kontaktu s pokožkou se rozpouští a jakoby se mění v olej. Já mám normální, spíše smíšenou pleť a používám ho pouze na noc a to jen dvakrát týdně. Je to pro mě něco jako pleťová maska a druhý den ráno mám pleť jak miminko. :-) Zkoušela jsem ho tedy i pod make up a výsledek moc dobrý nebyl. Leskla jsem se na kilometry daleko. Hrůza. Vyzkoušela jsem to ale i na velmi suché pleti a na pleti zralejší 45+. Musím říct, že tam byl naopak výsledek úžasný. Hlavně u té zralejší pleti, kterou krém nádherně rozzářil a osvěžil.
Egyptian Magic je také dobrý na drobné ranky a oděrky, exémy, lupenku, spáleniny. Má prostě chválihodné léčivé účinky. Je fajn i na oční okolí, vlasy, pokožku, pleť nebo i na rty. Pomáhá na strie i na nehty. S tímhle krémem zkrátka nic nepokazíte.
A co vy? Máte s tímto krémem nějaké zkušenosti? Hezký den V.

7 komentářů:

  1. Krém na všechno? Ten potřebuju! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, je fakt dobrej :-) Akorát na tu mastnou a problematickou pleť bych ho nedávala...

      Vymazat
  2. Omylem jsem vymazala jeden z komentářů (asi to horko), kde se mě někdo ptal na mé zkušenosti s tímto krémem a strie... Takže... Na strie ho zkouším teprve pár dní, proto nemůžu ještě říct, jak moc je účinný, ale na pokožku je zatím fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Po těch tvých dobrých zkušenostech s tím to krémem, ho asi taky začmu zvažovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten suchý šampón mám i ja :) Kúpila som ho nejak za 1€ a je za tú cenu naozaj veľmi dobrý. Troška mi síce vadí, že sa dosť práši (a teda s ním treba robiť naozaj iba v kúpelni), no inak je fakt super :)

    Budem veľmi rada, ak si pozrieš môj adrenalínový let na FLYBOARDE (TU) :) nájdeš tam aj video, ako sa mi darilo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Egyptian Magic vyzerá veľmi veľmi veľmi zaujímavo. A myslím si, že to, že ho používa Madona a spol, svečí o všetkom :) Perfektný výrobok :)

    Budem veľmi rada, ak si pozrieš môj adrenalínový let na FLYBOARDE (TU) :) nájdeš tam aj video, ako sa mi darilo :)

    OdpovědětVymazat