neděle 9. srpna 2015

STRIPED DRESS

Tento týden jsem trochu nestíhala, takže přidávám nový post až dnes. No a v tomto počasí, co jiného než šaty, které mě uchvátily na první pohled... :-) Moc se mi líbil jejich střih i to, že jsou pruhované a mají zajímavý límeček.
K šatům jsem zvolila světle žlutou kabelku a ručně dělané sandálky, které jsem si přivezla z Řecka ze Santorini. Krásná vzpomínka na nádherný ostrov a úžasnou dovolenou.
A co vy? Jaký je Váš nejlepší prázdninový úlovek? :-)
This week I had a lot of work, so there's a new post until today. Well, in this weather, what else than the dress that I fell in love at first sight ... :-) I loved the cut of the dress and they are striped and have an interesting collar.The dress I combine with light yellow handbag and handmade sandals that I bought from Santorini in Greece. Beautiful memory on the beautiful island and wonderful vacation. What about you? What is your best holiday shopping? :-)
Dress/Stilago//Bag/Carpisa//Sunglasses/Primark//Sandals/ Greece//Watch/Fossil
Photos by: GRANDELEGANZA

18 komentářů:

  1. pěkný outfit, sluší ti a ty sandálky... no jééé je

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka mě moc neuchvátila, ale zbytek outfitu je krásný :) Ty sandálky jsou boží <33 Velmi povedená práce :)
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny outfit, veľmi ti šaty pristanú :) Ja som cez leto našla úžasnú pásikavú sukňu, ale vôbec neviem, s čím ju budem nosiť, keď mám väčšinu tričiek pásikavých :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  5. nice as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééj :) veľmi ti to sekne, naozaj :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, moooc ti ty šatičky sluší a ty sandálky jsou opravdu jedinečný ;-) Jinak můj nej prázdninový úlovek jsou také sandálky :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. moc krásná kabelka, já bych měla problém ji kombinovat, asi bych ji cpala jen k černým outfitům :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat