úterý 5. ledna 2016

RALPH LAUREN BURGUNDY BAG

Pěkný den Vám všem... :-) Teda řeknu Vám, člověk si pořád stěžuje, že je teplo a není sníh a pak se jednoho krásného dne probudí a je tam tohle?! :-)) Při focení tohoto outfitu jsme málem umrzli, ale přežili jsme. Ono to pózování není žádná sranda... :-D

Dneska bych Vám ráda ukázala svůj nejkrásnější vánoční dárek. No jasně, že myslím tu kabelku. :-) Já jsem celkově na kabelky totálně ulítlá. Mám jich hrozně moc ani je nestačím tahat, ale co... každý máme něco... :-) No a tahle vínová od Ralpha Laurena mě naprosto uchvátila, hrozně se mi líbí jak tvar, tak hlavně ta její mini velikost. Od kamarádky Terezky jsem dostala tenhle krásný chlupatý růžový pompom, který se mi odstínem suprově hodí ke kabelce, takže bezva dárek. :-)
No a jak se líbí Vám? Jo a taky by mě zajímal váš názor na tyhle chlupatý potvory se kterými se v poslední době roztrhl pytel...Zatím se mějte co nejlépe a oblečte se tepleji než já tady :-)) Pa V.

Bag/Ralph Lauren//Coat/Orsay//Jeans/FF//Shoes/Steve Madden//Bracelet/šperky.cz//PomPom/HM//

8 komentářů:

  1. Jak vis, me se tyhle chlupatý potvory hrozne libi :-) a tuhle zimu je to nutnost... Sluší ti to, jako vzdy ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem se dozvěděla, že v zimě budou trendy pastelové barvičky, byla jsem nadšená, takže tvůj post mě maximálně potěšil a opravdu nejvíc ti to tam sluší ♥♥ A kabelka je dokonalá, prostě Ralph Lauren, takže není co víc dodat :-D Jinak moc moc mě potěšilo, že jsi ji vyfotila s tou chlupatou kuličkou ode mě :-* A můj názor na ně, mě se líbí a myslím si, že dodají kabelce šmrnc ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, že se k ní ta chlupatice skvěle hodí :-)) A děkuju, Teri :-*

      Vymazat
  3. pekný kabaát :)

    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná kabelka :)
    www.trendybk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat