čtvrtek 26. listopadu 2015

CAMEL HAT

Krásný den,  všechny vás opět zdravím. :-) Když jsem se v neděli ráno probudila, venku poletoval sníh, zima jak... však vy víte kde a já jsem v té chvíli myslela jen na to, že z focení nebude nic. Naštěstí se asi tak za hoďku počasí umoudřilo a nakonec dokonce celý den svítilo sluníčko, což jsem byla fakt ráda, protože už to byl jeden z těch posledních hezkých dnů a asi poslední šance v tomto roce, kdy jsem si mohla obout své milované tenisky.

Jak jsem psala v jednom z minulých článků, tak díky novému křiváku jsem letošní podzim zanedbávala své oblíbené bundičky a přitom právě tuhle hnědou nosím tak často. Díky tomuto úžasnému a hlavně teplému roláku mi nebyla zima a mohla jsem se vám v  ní předvést. :-)) K celému outfitu mi skvěle pasoval velbloudí klobouk, který tomu prostě dodal šťávu. Tuhle barvu klobouku jsem na podzim sháněla fakt všude možně, ale buď byly vyprodané nebo mi neseděly... No není to žádná sranda najít ten pravý (je to jako s chlapama :-D ) ale tenhle  mi padnul skvěle...
Jak jste na tom vy s kloboukama? Nosíte je rádi? Mějte se co nejlépe... V. :-)
Jacket/New Yorker//Turtleneck/Lindex//Pants/Gerry Weber//Hat/CA//Shoes/Adidas//Bag/Primark

25 komentářů:

  1. Veru, celý outfit je strašně super, líbí se mi kombinace bot, kalhot a klobouku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já klobouky miluji a přesně v této barvě, protože jsou úžasné, jen jsem si nějak letos nestihla už žádný pořídit :( A opět ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Domčo :-) Do budoucna určitě nějaký seženeš :-)

      Vymazat
  3. jéj, ten klobúk je naozaj úžasný a tebe krásne sedí :) škoda, že mne sa nehodia :(

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba taky nějaký akorát na tebe najdeš :-) Děkuju :-)

      Vymazat
  4. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpovědětVymazat
  5. Fantastic style!
    Have a nice week!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    OdpovědětVymazat
  6. asi by som dala inu farbu bundy ale inak ka kazdy den!
    www.donnaiveh.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tomu by určitě šla jakákoliv barva... :-) děkuju :-)

      Vymazat
  7. Verčo, vypadáš prostě skvěle! Někdy si půjčím tvůj šatník a nebo rovnou tebe, abys mi ty outfity sestavila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty seš prostě, zlatá! Ty tvoje komentáře miluju :-))

      Vymazat
  8. Jako vždy jsi nám opět ukázala, jaký máš jedinečný vkus a styl ♥♥ Jsem moc ráda, že se udělalo nakonec hezky, aby jsi to pro nás vyfotila, protože by byla nesmírná škoda přijít o takový chic outfit ;-) A moc se mi líbí, jak vše (samozřejmě jako vždy :-D ;-) ) krásně ladí a klobouček je jednoznačně třešinka na dortu!!! :-) A můj názor na klobouky? Mít povinně doma aspoň jeden nebo dva :-D ;-)

    OdpovědětVymazat