úterý 1. prosince 2015

70´S MOOD

Tento outfit jsem chtěla nafotit už hrozně dlouho a až teď na to konečně došlo... Ano, teď když venku mrzne a začíná padat sníh... :-D Mně osobně se velice líbí trend sedmdesátých let, takže jsem ráda, že se v plné síle vrací. Všechny ty třásně, zvonáče, semiš, áčkové sukně, malé kabelky.... No prostě super!

Já jsem svůj první sedmdesátkový outfit tady na blogu zkombinovala tak nějak žensky. Hnědou koženou sukni áčkového střihu jsem si oblékla s tmavě modrým rolákem a hodila jsem přes sebe svůj oblíbený béžový kabát. Vysoké semišové kozačky, které jsou letos také velmi moderní záležitostí, už mám asi pět let, takže jsem byla fakt ráda, že je můžu opět vytáhnout. Celou kombinaci jsem doplnila malinovou kabelkou.
Jaký názor máte vy na tento trend? Líbí se vám nebo naopak vůbec? Krásný den, V. :-)
Coat/Pull and Bear//Skirt/C&A//Turtleneck/Jennifer//Shoes/Deichmann//Earring/Orsay

9 komentářů:

  1. Mám moc ráda kombinaci modré a hnědé. Povedený outfit. :) Mně se návrat sedmdesátek líbí tak napůl, hlavně ty strašné ktrepsilonové materiály, které se všude vyrojily, mě moc netěší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, má to své pro i proti... :-) A děkuju moooc :-)

      Vymazat
  2. No páni, to jsou zase krásné fotky :) Mně se vysoké kozačky líbí, na ostatních :) Nevím, jak na sobě, ještě jsem je nezkoušela :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti fotky líbí... Děkuju :-) A myslim, že by ti určitě slušely... :-)

      Vymazat
  3. Kozačky sice nejsou mlj šálek čaje, zato kabátek je super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kombinace svetru a sukně mě opravdu baví!! :) Super!

    OdpovědětVymazat
  5. To je hrozný, čekám, kdy se tady konečně objeví outfit, který bych mohla zkritizovat a ono nic :-D :-D Samozřejmě si dělám legraci, na tvůj web (už povinně :-D ;-) ) vždy moc ráda chodím, protože mě baví a z tvých postů jsem vždy nadšená, protože nejen, že jdou vždy s módou a jsou inspirativní, ale samotný tvůj outfit je vždy pro mě perfektní a vytvořen tak, že bych si ho na sebe vzala hned!!! ♥♥ :-* Jinak, co se týká 70., tak mám velkou radost, že jsou zase trendy, protože obsahují samé krásné kousky ;-)

    OdpovědětVymazat