čtvrtek 14. ledna 2016

ADIDAS AND CAMEL COAT

 Moc Vás všechny zdravím :-) Jak jsem psala v minulém článku v tomto týdnu jsem již tradičně vyrazila s celou rodinkou na výprodeje do Drážďan. Vždycky si říkám, že tam vyfotím outfit post, obchody, kavárny a všemožné památky, ale v tom nákupním šílenství se mi prostě nikdy nepodařilo ani jedno. Konečně až teď, v roce 2016, jsem zvládla aspoň ten outfit. :-)) Jo a na poslední fotce můžete vidět mého nového kámoše - holuba, který mi dělal společnost celé focení.
Celkem radost... No ale nakonec jsme se spřátelili natolik, že jsem ho naučila různě pózovat, smát se atak... Takže spolu máme tolik společných zážitků a hlavně fotek, že jsem ani nevěděla kterou vybrat dřív... :-D
Co se týče outfitu oblékla jsem se hlavně pohodlně. Pohodlí jsou u mě tenisky a protože bylo i celkem teplo bylo v nich opravdu fajn. Asi jste si všimli, že ráda kombinuji sportovní věci s těmi elegantními. Tentokrát to byly právě ty tenisky, mikina Adidas, která je mimochodem nejlepší jakou jsem kdy měla a elegantní kabelka DKNY a velbloudí kabátek...
Jak jste na tom vy s kombinováním sportu/ležérnosti a elegance? Tak se mějte famfárově a příští outfit uvidíte, co hezkého jsem si pořídila a také se můžete těšit na první soutěž... :-D
Coat/Pull Bear//Sweatshirt/Adidas Original//Jeans/Mango//Bag/DKNY//Sneakers/Pepe Jeans//

6 komentářů:

  1. Veru, super kombo...adidas mikči a trika jsou parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Spojení sportovní módy a elegantní je pro mě naprosto boží, miluju to, takže této módě dávám své jasné ano!!! :-D A tvůj post to jenom potvrzuje, protože jako vždy se ti povedl outfit krásně zkombinovat ♥♥ A ta mikča adidas, to je prostě skvělý úlovek ;-) A kdo ví, třeba jsi nejen nás čtenáře, ale i toho holuba inspirovala svým stylem :-D ;-) A cože, cože? Ona bude tady u tebe soutěž? :-D Tak to si nesmím nechat ujít!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fajn, že inspiruju aspoň ty holuby... :-D :-D JJ, soutěž bude už dneska... A děkujuuuu :-)

      Vymazat