pondělí 11. ledna 2016

CROPPED FLARE JEANS

Všechny zdravím... :-) Tenhle outfit jsme fotili v docela obrovské mlze, takže jsem se trochu obávala jak budou fotky vypadat. Naštěstí, aspoň myslím, se povedly... :-)
Vytáhla jsem džíny, které jsem si kupovala na jaře. Jsou to vlastně zkrácené zvonáče (cropped flare), i když u těchto kalhot tam nejsou ty zvony tolik přiznané. Jsou spíš lehce rozšířené a mně to tak úplně vyhovuje...
Zkombinovala jsem je s mým nejmilejším a nejteplejším roláčkem z Lindexu, šedivým kabátem a semišovými botami na širším podpatku...
Jinak zítra brzy ráno vyrážíme na výprodeje do Drážďan, tak snad seženu vše co "potřebuji". :-) Už jsem tu v některém z postů psala, že právě předěláváme obývák, takže doufám, že v Německu nakoupím i nějaké ty bytové doplňky.
A co vy? Berete teď také výprodeje útokem? :-D Mějte se krásně V. :-)
Coat/Orsay//Turtleneck/Lindex//Jeans/Shoes/FF//Bag/Mango//Watch/Komono//Bracelet/HM//

16 komentářů:

  1. Krásný kabátek a moc se mi líbí botky a kabelka :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. krásný outfit! moc ti sluší :) http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký outfit a zaujaly mne tvé hodinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc a ty Komona můžu jedině doporučit! :-)

      Vymazat
  4. Outfit se mi moc líbí, ten kabátek je prostě krásný hlavně ta barvička!!! ♥♥Moc se mi líbí, že jsi sem dala také zvonáče, protože jsou teď módní a moc ti sluší ;-) A ty hodinky jsou taky BOŽÍ!!! Prostě stačí zlatí sledovat tvůj web a rozhodně se pak nemusím bát, že bych byla s módou někdy pozadu :-D ;-) Jinak na výprodeje mám taky ráda, dnes se akorát chystám, tak uvidíme, jestli ještě něco splaším :-D

    OdpovědětVymazat
  5. krasny outfit, pekny outfit:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se zapojis:)
    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit! Moc se mi líbí kabát! Mám podobný v Camel barvě, takže přesně můj styl ♥ Škoda, že mi šedá taky nejde. Já v ní vypadám prostě jako šedá myš :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus k té šedé nějakou výraznou barvu a uvidíš že si nebudeš připadat nevýrazná :-) A děkuju mooooc! :-)

      Vymazat
  7. Kabát je naprosto super a mě uchvátila kabelka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i mě, nosím jí fakt ráda :-) A moc děkuji :-)

      Vymazat
  8. Kočkaaaa :) ten kabát je úžasný

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovědětVymazat