sobota 30. ledna 2016

BLACK AND RED

 Dnes jen tak krátce... Outfit jsem zvolila jako takovou jednoduchou černočervenou klasiku. Pro mě kombinace, kterou nic nezkazíte. Tenhle kabátek mám letos poprvé a vlastně ani nevím proč. Zbožňuji tu jeho giga megózní kapuci, která vypadá jak kdybych jí strhla nějakému mnichovi z hábitu a našila si jí na svůj kabát... Ale fakt to tak nebylo, nebojte, nikdo k úhoně nepřišel.:-))

Kabát jsem doplnila koženkovými kalhotami, kostkovanou košilí a hlavně červenou čapkou s bambulí. No a jak mi bylo krásně teploučko. Sice to možná bylo tím, že se venku celkem oteplilo, ale to je jedno. Byla jsem hlavně vděčná za tenisky. Jak jinak... :-)
Jste rádi za takový leden anebo byste radši pořádnou dávku sněhu? Užijte si víkend a mějte se krásně... V. :-)
Ps: Málem bych zapomněla... Už jen poslední týden bude probíhat TATO soutěž, tak se určitě zúčastněte:-)
Coat/New Yorker//Faux leather pant/HM//Shirt/Primark//Beanie/Avon//Watch/Cluse//Shoes/Adidas Superstar//Bracelet/Šperky.cz//

12 komentářů:

  1. miluju tuhle kombinaci, krásně ta červená rozzáří celý outfit :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ta červená čapka je super! A máš super úsměv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já se tlemit musim jinak prej vypadám přísno-naštvaně... :-D

      Vymazat
  3. Veľmi ti to pristane :) Krásny outfit :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Ta černo-červená kombinace je vážně skvělá♥♥ Moc ráda nosím kombinaci košile a kožených kalhot, proto tvůj post je přesně podle mého gusta!!! :-D ;-) A moc se mi líbí ta tvá první fotka, kde jsi s právě s tou kapucí!!! :-* Jinak já osobně už jsem si zvykla na zimu bez sněhu :-D ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-)) Nj, taky si zvykám na zimu bez sněhu, ale je to škoda....

      Vymazat
  5. Jůů, vypadáš jako karkůlka v té kapuce :)) A ta černá čepice ti moc sluší, ta se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Very cool outfit, I love your haircolor!!
    ♡ Kristina
    TheKontemporary

    OdpovědětVymazat