pondělí 1. února 2016

L´OCCITANE VERBENA

L´OCCITANE... Francie, středomoří, Provence, příroda.. Ach... Kdo poznal, chápe. :-) Jak jistě víte, mám opravdu ráda spíše přírodní kosmetiku. Kvalitní a nejlépe francouzskou. Takže když jsem pod stromečkem rozbalila tuto zlatou kouli plnou voňavého štěstí, byla jsem blahem při...přišťastlá (to je slovo,co? Ale mysleli jste určitě na něco jiného :-D ).

S L´occitane mám už tu nejlepší zkušenost. Tato kosmetika pochází z Provence, kde se také pěstuje a proto je její složení z velké části přírodní. Z této Verbena řady (citrónová tráva), jsem už dříve vyzkoušela sprchový gel. Ano, tahle luxusní kosmetika je dražší, ale taky je jiná. Sprchového gelu stačí kapka, protože se krásně napění a vystačí Vám na celé tělo. Tenhle sprcháč je skvělý hlavně na léto. Vůně je totiž naprosto neuvěřitelně osvěžující, jako by jste se vykoupali v citrónovém sadu. Nebo ještě líp, jakoby byste plavali v citrónovém moři... Pokožka je po něm nádherně jemná a ještě dlouho krásně voní.
Když má takovéto účinky sprchový gel, je jasné, že tělový krém bude stejně super. A taky, že je! :-) Kůže je po něm nádherně vyživená, hladká a hlavně nezanechává ten dlouhotrvající mastný film, ale pěkně se vstřebá. To samé platí i o krému na ruce, což je pro mě dost podstatné, protože když se namažete a pak nemůžete půl hodiny na nic sáhnout, jak je ten krém mastný, tak to teda fakt není nic příjemného... Krém na ruce od L´occitane je nejlepší jaký jsem kdy měla a to jsem na ně fakt ulítlá. Zkoušela jsem od nich ještě levandulový a s bambuckým máslem (ten mi přijde úplně nej.)...
Poslední věcí kterou mini sada obsahovala je mýdlo. Jako na mýdlo je to opravdu dost drahé, ale nebudete litovat. Vaše ruce Vám poděkují, protože něco podobného jste ještě nezkusili. Věřte mi! Můj muž už si ničím jiným umývat ruce nechce (ach, ti muži)...:-D
 I u beauty článků jsem si řekla, že se na ně budu více zaměřovat a tak je tu proto uvidíte mnohem častěji. Jste rádi? Přeju krásný začátek týdne... V. :-)

4 komentáře:

  1. Úžasný článek, už nějakou chvíli jsem u tebe beauty nečetla, tak mi to udělalo velkou radost ♥ Zatím nemám s touto kosmetikou žádné zkušenosti, ale soudě dle tvého popisu zní kvalitně a báječně citrusově :-D ;-) A to se mi moc líbí!!! Jinak už se těším na další tvůj beauty článek :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsem s verbenou sprchac a tělové mléko a byla to nádhera. Přesně jak píšeš

    OdpovědětVymazat
  3. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat