pátek 11. listopadu 2016

LOVE NUXE

Krásný den všem! :-) Po dlouhé době je tady opět článek a ještě k tomu kosmetický. O Nuxe už jsem tady kdysi psala a pořád mě neomrzel. Spíš naopak. K několika oblíbeným produktům se stále vracím a nové zas objevuji. Mezi tyto mé nové objevy patří tahle medová řada Nuxe Reve de Miel. Oblíbila jsem si hlavně ten čistící gel, který jsem poprvé zaregistrovala u mojí mamky. Musím říct, že opravdu úžasně voní. Prostě med. Med který Vám neuvěřitelně provoní celou koupelnu. I ta konzistence je taková medová- hutná a na pleti působí velmi příjemně. Občas mám totiž s různými gely problém, že mi po nich pokožka přijde spíše suchá. Tady to tak není. Gel neobsahuje mýdlo a pleť proto nevysušuje. Garantuju vám, že jakmile ho vyzkoušíte, zůstanete u něj! :-)
Další věc kterou jsem z této  úžasné řady vyzkoušela je šampon na vlasy na který jsem byla opravdu zvědavá. Vlasy po něm voní krásně medově a hezky se lesknou. Šampón neobsahuje ani parabeny ani silikony,  což považuji za velké plus. Bohužel jsem ale našla i nějaké to mínus. Šampón prakticky vůbec nepění, takže ho spotřebujete na jedno umytí mnohem víc, zvláště pak máte-li delší vlasy. Navíc cena není nejnižší, takže bych očekávala větší výdrž. Palec nahoru ale dávám oboum výrobkům za balení s pumpičkou.
Multifunkční suchý olej... O tom už toho bylo napsáno dost. Ne nadarmo se tento olej řadí mezi top produkty na světě. Můžete ho použít na tělo, vlasy nebo přidat kapku do vašeho pleťového krému. Je to prostě takový malý francouzský zázrak s naprosto návykovou vůní. Pro mě by teda nemusela být až tak intenzivní, ale to jsem zřejmě jediná... :-D
Za to nejlepší co vůbec Nuxe nabízí, já osobně, považuji tento denní krém Nuxe Nirvanesque na smíšenou pleť a začínající vrásky a noční péči Nuxe Nuxellence Detox na všechny typy pleti a vrásky. Mám už třetí balení ale nebude to dlouho trvat a budu objednávat další. Pleť mám smíšenou a tato péče mi vyhovuje zatím nejvíce. Myslím, že se mi po dlouhodobějším užívání kvalita pleti velmi zlepšila, vyhladila a je správně hydratovaná. No a když vás pochválí i vaše okolí, jakože vypadáte fáákt dobře nebo co, tak co by jsme ještě chtěly víc, holky? :-) A abych nezapomněla... opět mi u těchto krémů opravdu vyhovuje vůně. U spousty krémů na obličej, které jsem kdy zkoušela mi neskutečně vadila právě ta umělá až přeparfémovaná vůně, která podle mě nemá na obličeji co dělat.
Jedny z nejprodávanějších balzámků na světě vůbec. A já moc dobře chápu proč! Více jsem o nich psala zde.
Ani krém na ruce z řady Nuxe Reve de Miel mě nezklamal. Řekla bych, že hned po Loccitane krému na ruce s bambuckým máslem je nejlepší. Nezanechává ruce mastné a hezky se vstřebává. Navíc ho stačí jen málo... Obsahuje plno zázračných ingrediencí a vitamínů. Například arganový olej, bambucké máslo, med nebo vitamín E.
Prostě a jednoduše s touhle kosmetickou značkou nešlápnete vedle nikdy! :-) Jak jste na tom vy? Máte už svůj Nuxe? :-) 
Taky se omlouvám za fakt delší dobu nečinnosti, ale být taky chvíli offline mi fakt pomohlo. :-) Hlavně jsem si postupem času srovnala priority a uvědomila si, jak strašně mi tenhle pokec s vámi chybí! No a teď mám do toho zas neuvěřitelnou chuť a spoustu nápadů, co tu vylepšit a přidat. Takže se do budoucna můžete těšit i na decor články a taky na spousty super receptíků... Tak teď už jen doufám, že budete spokojeni i vy.... :-) Hezký víkend!
...Verča ...



6 komentářů:

  1. Všechny výrobky vypadají skvěle! Já od Nuxe nic nemám, ale ten čistící gel vypadá skvěle. Navíc mám ráda balení s pumpičkou. Celkem mě navnadil i ten denní krém :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten čistící gel je fakt TOP, takový medový lázně... Jdi do něj! :-)

      Vymazat
  2. Teda když čtu ten tvůj článek, tak bych si hned zakoupila všechno, protože to zní moc skvěle!!! ♥♥ Především mě pak zaujal ten medový šampon, sice med jako takový nemám moc ráda, ale v produktech mi naopak vůbec nevadí :-D Moc jsem se na tvůj článek těšila a opět jsi mě nezklamala a už teď se těším na tvůj další, který jako vždy bude pro mě inspirativní!!! :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Od tejto znacky nemam zatial nic, ale mozno je cas zmenit to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nuxe ma láka už celkom dlho, ale dosť ma odrádza vysoká cena... každopádne, ten gel vyzerá super, len neviem či by mi úplne sedela medova vôňa.

    OdpovědětVymazat
  5. nice post, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat